Trenduri CSR 2015, în viziunea specialiştilor contactaţi de Forbes

CSR_logo

Gabi Zedlmayer, Chief Progress Officer la HP Worldwide, consideră că noile tehnologii de comunicare vor ajuta companiile să rezolve probleme sociale şi de mediu la nivel global, datorită faptului că permit accesul facil la informaţii. Alice Korngold, consultant CSR şi autor al cărţii “A Better World, Inc.”, a declarat că “cele mai eficiente companii din secolul XXI vor fi acelea conduse de directori veniţi din medii diferite, cu perspective diferite şi cu arii de expertiză diferite, capabili să găsească soluţii pentru cele mai complexe provocari sociale, de mediu şi economice, la nivel global.”

Christine Bader, autoarea cărţii “The Evolution of a Corporate Idealist: When Girl Meets Oil”, a remarcat faptul că, în 2014, protecţia drepturilor omului a fost un subiect important pe agenda mediului de afaceri. SUA a anunţat că va dezvolta un plan naţional de acţiune pe această temă, iar Consiliul Drepturilor Omului din cadrul ONU a început un studiu de fezabilitate pentru semnarea unui tratat care să reglementeze responsabilităţile corporative în domeniu. Specialista a recomandat tuturor companiilor să se implice în activităţi de protecţie a drepturilor omului.

Suzanne Fallender, manager al iniţiativei Intel “Global Girls and Women”, a declarat că una dintre tendinţele anului 2014 a fost colaborarea dintre companii şi stakeholderi, pentru a asigura accesul femeilor la tehnologie, educaţie şi oportunităţi de muncă. Conform specialistei, astfel de parteneriate sunt aşteptate şi în viitor.

Meg Garlinghouse, Head of Social Impact la LinkedIn, a remarcat cererea crescută pentru acţiuni de voluntariat în rândurile utilizatorilor reţelei. Până acum, peste 3,5 milioane de persoane şi-au anunţat public intenţia de a-şi folosi competenţele pentru a face bine societăţii.

Sursa: http://www.responsabilitatesociala.ro/stiri-csr/care-vor-fi-trendurile-in-domeniul-csr-in-2015.html#sthash.aBlaSBEk.dpuf